Merselo – Afgelopen zondag zijn de nieuwe tenues uitgereikt aan senioren 1 en 2 van SV Merselo. De welbekende ‘zwart-gele’ tenues hebben een mooie transformatie meegemaakt, maar blijven qua uitstraling in lijn met afgelopen seizoenen. Evenals voorgaande jaren staat ook dit jaar Brainpact-Unica Industry Solutions prominent op het voetbaltenue. “We zijn enorm trots dat we ook de komende seizoenen weer hoofdsponsor van deze club mogen zijn”, aldus Ton Peeters en Anja Linskens namens het automatiseringsbedrijf uit Venray.
Naast Brainpact-Unica Industry Solutions zijn ook 1op1 Dieet (Ingrid Smals) en KvM Spuitwerken (Kevin van Mil) aangesloten bij het sponsorgezelschap dat de selectie van SV Merselo voor de komende 5 jaren voorziet van een professionele en sportieve uitstraling. Beide bedrijven zijn gevestigd in Venray en zijn al enkele jaren zowel binnen als buiten het veld betrokken bij de club.
Jack Claessens, voorzitter van SV Merselo, is verheugd dat deze feestelijke uitreiking eindelijk plaats heeft kunnen vinden. Dit alles in het nieuwe (tijdelijke) onderkomen van de zwartgelen: “Je ziet aan de spelers en staf van de selectie, maar ook aan de sponsoren en andere genodigden dat het een mooi moment is. We zijn zeer gelukkig met de trouwe steun van al onze sponsoren, die ook de afgelopen jaren hun steentje hebben bijgedragen aan onze club. Nu is het aan de selectie en staf om deze tenues met trots te dragen en dit om te zetten naar sportieve prestaties op het veld.”
